Pedrito píše:Sluníčko svítí tak jako včera
tak jako před teraflopsy okamžiků
kdy ještě vědomí nevědělo nic
o světě, v kterém a jak se projeví.
Nebyla růže a nebyla včela
nebylo vzniku ani zániku
nebyla věda, ani co říct
nebyla víra, v co se objeví.
A teď tu jsme, jak vystřelení z praku
plní slov o tom, jak co všejak je
až po kolena mentálního braku
v srdci víru, lásku, v hlavě ideje.
A to vše maskované jako, že to není
vždyť já jsem in a já to všechno vím
no, VĚDOMÍ se tomu tiše kření
ústy těch, co opouští ten film.
Pedrito píše:Mohamed, co vůbec nebyl zlej a bojechtivej
Pedrito píše:Alaja píše:Pedrito píše:Mohamed, co vůbec nebyl zlej a bojechtivej
No já nevím... četla jsem, že jeho občanským zaměstnáním, před tím jeho "osvícením", bylo okrádání karavan, zabíjení karavanských mužů a prodej karavanských žen a dětí do otroctví... ..prostě takový loupežník...
No já když jsem byl malej, tak jsem byl taky lump..... nechápu jak to se mnou rodiče vydrželi...
Vidíš, ty máš indicie k Mohamedovi.. a já k "sv" Pavlovi, ale k tomu si nepotřebuješ ani nicmoc vyčíst,
abys pochopila, co to bylo za týpka...
Pedrito píše:No mě to příjde divný, páč já čet z větsí časti korán, a na žádný vybízení k násilí tam nenarazil.
...
Ve starších súrách (koránských kapitolách), které pocházejí z doby, kdy žil Mohamed ještě v Mekce, se jako džihád označuje především snaha individuálního muslima o duchovní zlepšení. V době, kdy se začal islám šířit z Medíny po Arabském poloostrově, se objevuje už i džihád ve smyslu boje šířícího víru.
....
https://ct24.ceskatelevize.cz/veda/3026 ... amed-mekku
Alaja píše:Před pár lety jsem na FB prohodila pár vět s nějakou českou muslimkou. A z toho jejího psaní jsem vyrozuměla, že největší přínos islámu pro ni bylo objevení bidetu...
Pedrito píše:Meditace je vkládání obsahu mysli jako programu do podvědomí.A tečka.
Nevím, nevím Salmo, vkládání obsahu mysli do podvědomí je zadělávání si na budoucí problémy. Meditace je spojení individuální pozornosti s univerzálním vědomím, čili uvolnění se od obsahu mysli. Tím se čistí i podvědomí, co uzurpuje energetická centra. Energie pak má zelenou. Ale třeba to myslíš, tak nějak po svém, nastejno. Páč pojmologie bývá na komunikaci potvora.
salmo1cz píše:No právě.Jak tvrdí dr.Lipton a nejenom on, naší mysl zaměstnává z 65 až 85%podvědomí, naše podvědomí.Rozpouštění obsahu mysli v meditaci tedy může nakrásně být jenom z deště pod okap, protože mysl není zdrojem.Zdrojem mysli je podvědomí a otisky samskar. I proto není asi náhoda, že podvědomí je spojnicí mezi egem a duchem.Tedy mezi Já a já.Mi nejde o názorování, ale o tvrdou definici bez balastu asan, hadrů, svíček,směrů atp.Ono to podvědomí má ovlivňovat i buněčnou strukturu, resp.spouštěče sekvencí DNA.
Alaja píše:salmo1cz píše:No právě.Jak tvrdí dr.Lipton a nejenom on, naší mysl zaměstnává z 65 až 85%podvědomí, naše podvědomí.Rozpouštění obsahu mysli v meditaci tedy může nakrásně být jenom z deště pod okap, protože mysl není zdrojem.Zdrojem mysli je podvědomí a otisky samskar. I proto není asi náhoda, že podvědomí je spojnicí mezi egem a duchem.Tedy mezi Já a já.Mi nejde o názorování, ale o tvrdou definici bez balastu asan, hadrů, svíček,směrů atp.Ono to podvědomí má ovlivňovat i buněčnou strukturu, resp.spouštěče sekvencí DNA.
Zapomněl jsi ještě na neuvědomované telepatické ovlivňování se navzájem....
https://www.novinky.cz/domaci/clanek/po ... .seznam.cz
Podle Babiše maturity nejsou nutné, zaměstnavatelé je nevyžadují
Premiér Andrej Babiš (ANO) v neděli ve svém pořadu Čau lidi zpochybnil potřebnost skládání tradiční maturity. Domnívá se, že nahrazení tradiční maturitní zkoušky úřední formou pomůže středoškolským studentům zvládnout stres a napětí, v jakém se kvůli pandemii nacházejí.
Zaměstnavatelé podle jeho vlastních zkušeností maturitu nekladou na první místo, řekl. S nápadem na úřední maturitu, kdy by letos maturanti na maturitním vysvědčení mohli mít známky podle průměru za celé své studium střední školy, přišel premiér tento týden. Mnozí odborníci s tím nesouhlasí.
„Zaměstnával jsem 35 000 lidí a nikdy jsem se na maturitu neptal. Zeptal jsem se: Máš schopnost učit se novým věcem? Máš schopnost a chceš pracovat? Máš nějaké cíle? Máš nějaké sny? Jsi urputný? Umíš cizí jazyky? Jaké máš zkušenosti, co jsi dělal mimo školu?” vyjmenoval, co je podle něj při hledání zaměstnání podstatnější než maturita. Podle Babiše je potřeba vést o nutnosti maturity celospolečenskou debatu.
Studenti jsou podle jeho názoru současnou obtížnou situací v pandemii stresovaní, mnozí pomáhají jako dobrovolníci, dostávají se do kontaktu s těžce nemocnými i se smrtí.
„Proč nejsme lidský, proč to neumíme pochopit, proč tolik trváme na tom, že je to důležité, když v jiných státech to chápou? Takhle se k tomu postavili v Norsku, Irsku, Kanadě,” uvedl. Vysoké školy se při přijímacích zkouškách podle něj samy rozhodnou, zda student má tu či onu formu maturity, podle toho ho zvýhodní, či naopak.
Rozhodnout by se mělo do konce příštího týdne
Školské asociace a spolky v reakci na premiérův návrh uvedly, že o případných úpravách v maturitách by neměl rozhodovat on, ale ministr školství s odborníky.
Návrh premiéra považují za nesystémový a populistický. Důvodem pro rušení maturitní zkoušky podle nich nemůže být výuka na dálku. Uvažovat by se o tom mělo jedině v případě, pokud by vláda nedokázala snížit šíření covidu-19. Premiér již dříve uvedl, že ohledně letošních maturit je dlouhodobě v rozporu s ministrem školství Robertem Plagou (za ANO).
Podle mluvčí ministerstva školství Anety Lednové úřad s ohledem na epidemický vývoj jedná se zástupci škol a ve hře jsou posuny termínů nebo další úpravy obsahu maturit. Rozhodnutí by mělo padnout do konce příštího týdne.
Už v lednu ministr oznámil, že se podobně jako loni zruší slohy z češtiny a cizích jazyků. U didaktických testů se má prodloužit čas a ústní zkoušky mají zůstat. Praktické zkoušky mohou mít jinou formu, případně se mohou posunout na léto.
Středoškoláci z ČSU návrh podporují
Podle České středoškolské unie (ČSU), která zastupuje asi 30 000 středoškoláků v ČR, je návrh Babiše správný. Kvalita distanční výuky je podle žáků často horší než prezenční vzdělávání, takže dosavadní úpravy v maturitách považují za nedostatečné, uvedl předseda ČSU Viktor René Schilke. Zájemci by podle ČSU zároveň neměli přijít o možnost složit klasickou zkoušku.
salmo1cz píše:Já jsem mu poblahopřát a optal jsem se ho jak začal...on napsal nijak jsem nezačínal ani jsem netušil že nějaká kundalini existuje, prostě chci být jenom lepším člověkem a ono se to spustilo samo.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 21 návštevníků