Stránka 1 z 1

Duchovní základy pro idioty

PříspěvekNapsal: pát 04. říj 2024 10:16:59
od vostalpetr
Idiotu je vždy a všude víc než dost,

Stejně tak i duchovních mistru a jejich vznešených rád a blábolení

Knih je jak nasráno a satsangy pořádá každý blb

Kdekdo by si chtěl tím duchovnem polepšit,

A tak čte, bádá, zkoumá, chodí na přednášky a pro požehnání či na meditace

A hlava mu jde z toho všeho kolem

Jak už je svátej a nemá ego

A jak uz všechno vi

Apd.




Takže nic složitého co učí ti osvícenci,

Pouze dvě věci

Koncentrace a meditace

Přičemž koncentrace je to jediné co lze praktikovat

A jejímž účelem je přechod do stavu meditace, která se pak již děje zcela spontánně

Mimo snahy ega, neboť je to stav odevzdání a uvolnění se od vůle a tužeb..


Koncentraci je jak máku,

Nebo zaměřovat pozorování lze na cokoliv,

Počínaje psím hovnem a konče boží láskou,

Ovšem vždy platí

Že to na co se koncentrujeme od toho se uvolníme do stavu meditace

Kde již není to, na co jsme se dříve zaměřovali

Takže nejde o ztotožňování se s tím na co jsme se koncentrovali a následně zblbnutí z ztotožnění

Ale o uvolnění se od pozorovaného

Do stavu meditace kde již není žádné další pozorování...


Vysvětlujícím příkladem je koncentrace na zrcadlo kde pozorujeme svou vlastní tvář,

Neustále měnící se podoby a proměny odrazu tváře v zrcadle

Dokud všechny tváře nezmizí a zrcadlo nezůstane prázdné

Pak přichází stav uvolnění v meditaci...



A totéž platí o všem dalším na co se koncentrujeme,

Co se obvykle v tom duchovnu radí

já, byti, uvědomění, pozorovani, přítomný okamžik, světlo, láska atd.atd.

V koncentraci se uvolníme od pozorování,

Špatně prováděna koncentrace ovšem vede k ztotožňování a zblbnutí...


Takže nic složitého,

Ovšem idioti co neustále po něčem touží se s tím co pozoruji ztotožní

A zblbnou

A tak idiotů je vždy a všude víc než dost

A idiotum jak znamo nelze poradit,

A mnozí jsou tak velcí idioti, že je nelze ani trknout...

Re: Duchovní základy pro idioty

PříspěvekNapsal: pát 04. říj 2024 10:21:43
od vostalpetr
V rámci usnadnění komunikace se ztoznenymi a zblblymi idioty,

Lze doporučit pouze dvojí,

Buďto je ignorovat

Nebo je poslat přímou stezkou do prdele

Oboje funguje výborně,

Protože poslání do prdele je schopen pochopit i ten nejzatvrzelejsi idiot...

Re: Duchovní základy pro idioty

PříspěvekNapsal: pát 04. říj 2024 17:34:23
od vostalpetr
Jo a ještě vysvětlení pojmů pro idioty typu kundy Jany,

Vědomí a uvědomění jsou dvě rozdílná slova nikoliv jedno a to samé,

Která se vztahují k dvěma rozdílným duchovním úrovním,

Zatímco Vědomí je Já,

Tak uvědomění je ego, tedy činnost ztotožněne mysli...


To co se v dznane vztahuje k Vědomí je pozorování nebo přímo sama pozornost,

V koncentraci se koncentruje pozorování, nikoliv uvědomění

A to co má být sjednoceno je pozorovatel, pozorování a pozorované

Nikoliv nějaký pitomý uvedomovatel

Uvedomovani čehokoliv je činnost ega, nikoliv Vědomí...



To jen zpitomnele ego si uvědomuje že je vědome a jeví se mu ono jeho uvědomění jako vědomí,

A toto uvědomění se pak díky ztotožnění s myslí prostě jevi jako vědomí

Ale ego není vědomí, pouze je uvědomění které si stále něco uvědomuje

Takže ta dvě slova nemají nic společného a už vůbec nejsou tím samým nebo podobným...


To ovšem již zřejmě přesahuje IQ idiotů,

A tak budou neustále zaměňovat své pitome uvědomění za Vědomí

Jelikož ztotožněnym idiotům se uvědomění jeví jako vědomí...

Re: Duchovní základy pro idioty

PříspěvekNapsal: pát 04. říj 2024 17:55:07
od vostalpetr
Na českém trhu je malé množství výrobců a český zákazník je konzervativní. To znamená, že je těžké ho přesvědčit, aby nakupoval jinou značku. To vede k tomu, že obchodníci i výrobci potřebují stále nabízet nějaké slevy. Ale protože značek a produktů je málo, jednu chvíli je produkt X zlevněný u jednoho obchodníka, za chvíli u druhého,“ míní marketingový expert Robert Le Veneur.
Obchodníkům se strategie střídání vysokých a nízkých cen vyplatí i kvůli marži. „Většinu prodejů sice udělají za sníženou cenu, ale až pětině zákazníků prodají zboží s extrémní marží,“ dodal Le Veneur.

Takto rozdílné ceny jednoho produktu mohou mimo nespokojenost zákazníků poškozovat i jméno výrobce, který s tím ale v podstatě nemůže nic dělat. Veřejně se k cenotvorbě supermarketu vyjadřovat nemůže.


https://www.novinky.cz/clanek/ekonomika ... .seznam.cz