vostalpetr píše:Samozřejmě že to jde,
stačí jen neudělat při výchově dětí chybu a ponechat je v jejich "meditativním" stavu učit se spontánně koncentrace,
tedy nevytvářet jim rozpory pomocí cukrů a bičů,
Adoptovali jsme si holčičku, která lásku do tří let nepoznala. Její výchova bylo drama, pořád jsme museli hlídat aby sobě nebo někomu neublížila, protože její zálibou bylo dělat to, co nesmí.
ale když se s nimi setkám, tak nevidím v tom, jak jsou šťastné, vůbec žádný rozdíl.
pomoci vzedmout sílu ke skutečnému osvobození.
Vedení věznice se snaží zlomit jeho vůli mučením pomocí samovazby a tzv.svěrací kazajky, plachty, do které je lidské tělo utaženo tak silně, že krom znemožnění pohybu znemožňuje i řádné fungování organismu. Standings záhy zjišťuje, že je v těchto chvílích schopen dostat se do jistých transcendentálních stavů, ve kterých kráčí mezi hvězdami a prožívá zážitky z minulých životů.
No, já psal o tom že svobodného ducha nelze uvěznit ani v nejtemnějším vězení.
vostalpetr píše:pomoci vzedmout sílu ke skutečnému osvobození.
Žádná síla nevede k nějakému osvobození,
je to právě zcela naopak,
k tomu vede pouze zastavení,
at už spontánní at už dobrovolné nebo vynucené jak popisuje Polina o tom vězni....Vedení věznice se snaží zlomit jeho vůli mučením pomocí samovazby a tzv.svěrací kazajky, plachty, do které je lidské tělo utaženo tak silně, že krom znemožnění pohybu znemožňuje i řádné fungování organismu. Standings záhy zjišťuje, že je v těchto chvílích schopen dostat se do jistých transcendentálních stavů, ve kterých kráčí mezi hvězdami a prožívá zážitky z minulých životů.
vostalpetr píše:Samozřejmě že to jde,
stačí jen neudělat při výchově dětí chybu a ponechat je v jejich "meditativním" stavu učit se spontánně koncentrace,
tedy nevytvářet jim rozpory pomocí cukrů a bičů,
vostalpetr píše:Adoptovali jsme si holčičku, která lásku do tří let nepoznala. Její výchova bylo drama, pořád jsme museli hlídat aby sobě nebo někomu neublížila, protože její zálibou bylo dělat to, co nesmí.
A co podle tebe dítě nesmí ???
Cukrem a bičem nás vychovává příroda (náš osud) a rodiče jsou její součástí.
Proto máme schopnost vnímát bolest i libé pocity
Bolest nám říká kudy ne - třeba nešahat na rozpálenou plotnu, libé pocity kudy ano. Kombinace obojího nás naučí lézt po zemi, chodit, jíst, najít si vhodného partnera atd. atd.
Dítě spočívající nehybně stále v "meditativním stavu" má obvykle nějakou těžkou poruchu mozku.
Tak namátkou:
Když dědeček říká, že má tříletá vnučka na tříkolce zastavit, tak naopak rozperdovat šlapky na plné obrátky namířit si to na silnici z prudkého kopce a následně si ošklivě pomlátit obličej.
Nebo jako pětiletá vyšokovat babičku přeběhnutím na zastávku MHD na opačné straně silnice, vběhnout do autobusu, který jede na opačnou stranu a ztratit se ve městě.
Po informaci, že přecházíme silnici, až když se přesvědčíme, že nic nejede, nečekat, až něco pojede a skákat před jedoucí auta.
Nebo ještě jako starší nevytápět byt pouštěním vody do zašpuntpovaného umyvadla. Nebo po informaci, že plyn je nebezpečný, nepouštět plyn u sporáku.
Po informaci, že proud ve vodiči je nebezpečný, nenařezávat kabely elektrospotřebičů.
Po informaci, že anilínové barvy jsou jedovaté nenabízet dětem k pití vlastnoručně vyrobenou limonádu vyrobenou z anilínových barev.
Neuřezávat hlavy a ruce hračkám jen pro to, že je jiné děti milují.
V pubertě pak byly ještě mnohem horší a nebezpečnější věci, takže je zázrak, že se to přežilo. Nicméně dospěla a její chování z mého pohledu nemá chybu.
vostalpetr píše:Tak namátkou:
Když dědeček říká, že má tříletá vnučka na tříkolce zastavit, tak naopak rozperdovat šlapky na plné obrátky namířit si to na silnici z prudkého kopce a následně si ošklivě pomlátit obličej.
Nebo jako pětiletá vyšokovat babičku přeběhnutím na zastávku MHD na opačné straně silnice, vběhnout do autobusu, který jede na opačnou stranu a ztratit se ve městě.
Po informaci, že přecházíme silnici, až když se přesvědčíme, že nic nejede, nečekat, až něco pojede a skákat před jedoucí auta.
Nebo ještě jako starší nevytápět byt pouštěním vody do zašpuntpovaného umyvadla. Nebo po informaci, že plyn je nebezpečný, nepouštět plyn u sporáku.
Po informaci, že proud ve vodiči je nebezpečný, nenařezávat kabely elektrospotřebičů.
Po informaci, že anilínové barvy jsou jedovaté nenabízet dětem k pití vlastnoručně vyrobenou limonádu vyrobenou z anilínových barev.
Neuřezávat hlavy a ruce hračkám jen pro to, že je jiné děti milují.
V pubertě pak byly ještě mnohem horší a nebezpečnější věci, takže je zázrak, že se to přežilo. Nicméně dospěla a její chování z mého pohledu nemá chybu.
Vysvětlení máš v předchozí reakci k Miroslavovi,
když dva něco říkají, neříkají dítěti vždy to samé,
jeden zakazuje, zatímco druhý vysvětluje,
jeden je policajt a druhý je průvodce ...
Nejspíš nemáš žádnou zkušenost s citově deprivovaným dítětem, které svým traumatizujícím startem do života přišlo o veškerou bazální důvěru. Dává přednost všemu, co se nesmí
Chce, aby to nejhorší už přišlo: "Každý se mě zbavil, nikdo o mě nestál, nikdo mě neměl rád, tak ukažte, co vydržíte a kdy se mě zbavíte i vy."
vostalpetr píše:Chce, aby to nejhorší už přišlo: "Každý se mě zbavil, nikdo o mě nestál, nikdo mě neměl rád, tak ukažte, co vydržíte a kdy se mě zbavíte i vy."
Nejspíš ho prostě vychovávaly láskoserky který chtěly aby na nich bylo závislé (milovalo je a poslouchalo)
děti se mají vychovávat k soběstačnosti a ne k závislosti která se považuje za lásku...
Pocity, pocity...
Odtud šla do adoptivní rodiny, ale ta ji po pár měsících vrátila, že je nezvladatelná.
Pedrito píše:Inu, život většinou není peříčko, a ne že jo..
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 32 návštevníků