vostalpetr píše:Zapamatuj si
Štěstí a láska nejsou Blaženost
...
Jana píše:vostalpetr píše:Zapamatuj si
Štěstí a láska nejsou Blaženost
...
Zlatíčko, kdysi jsi mi doporučil, ať studuju Vackovu "Bhakti jógu", k mému překvapení tenhle tomášovci spílaný učitel popisoval přesně to, co jsem poznávala, jako pravdivé. A dodnes to nemá chybu. Například: Pravda je, že dárcem štěstí a blaženosti je sama láska jako Bůh a nic jiného....Ánanda Indů je blaženost lásky, která je Bohem.
armin píše:Jana píše:vostalpetr píše:Zapamatuj si
Štěstí a láska nejsou Blaženost
...
Zlatíčko, kdysi jsi mi doporučil, ať studuju Vackovu "Bhakti jógu", k mému překvapení tenhle tomášovci spílaný učitel popisoval přesně to, co jsem poznávala, jako pravdivé. A dodnes to nemá chybu. Například: Pravda je, že dárcem štěstí a blaženosti je sama láska jako Bůh a nic jiného....Ánanda Indů je blaženost lásky, která je Bohem.
No a ty sis to napasovala na tvoji sebelásku, sebepotvrzení, sebezbožnění, tedy na kýžené potřeby tvého sebestředného ega.
To je problém duchovních textů, že si v nich každý najde co jeho jest, což je často pravý opak toho, co tvůrce textu chtěl vyjádřit a sdělit.
Jana píše:armin píše:Jana píše:vostalpetr píše:Zapamatuj si
Štěstí a láska nejsou Blaženost
...
Zlatíčko, kdysi jsi mi doporučil, ať studuju Vackovu "Bhakti jógu", k mému překvapení tenhle tomášovci spílaný učitel popisoval přesně to, co jsem poznávala, jako pravdivé. A dodnes to nemá chybu. Například: Pravda je, že dárcem štěstí a blaženosti je sama láska jako Bůh a nic jiného....Ánanda Indů je blaženost lásky, která je Bohem.
No a ty sis to napasovala na tvoji sebelásku, sebepotvrzení, sebezbožnění, tedy na kýžené potřeby tvého sebestředného ega.
To je problém duchovních textů, že si v nich každý najde co jeho jest, což je často pravý opak toho, co tvůrce textu chtěl vyjádřit a sdělit.
Miroslave, zkus zvážit, když tohle, o čem Vacek píše, nebude představou o někom druhém, ale žitou skutečností, jestli to nakonec nepozbyde veškerou pejorativnost a zpochybňování.
Pravda je, že dárcem štěstí a blaženosti je sama láska jako Bůh a nic jiného....Ánanda Indů je blaženost lásky, která je Bohem.
armin píše:No vždyť to píšu, že to chápeš v souladu s představou o sobě, žiješ to jako skutečnost. To je bohužel časté a pro sebestředné ego normální. Pejorativnost a zpochybňování za tím vidíš ty. Já nic nezpochybňuji ani nehaním. Jen ti ukazuji, jak to probíhá a proč. Nejsi v tomhle ani první ani poslední, naopak, je to velmi časté. To je ta široká cesta, jak o ní mluvul Ježíš.
Jana píše:
Člověk, který je stále silně ovlivněn svým egem, může vidět egoistické tendence i tam, kde nejsou. To, že vidíš ve štěstí a blaženosti pramenící z Boží lásky ego, může vypovídat více o Tvém vlastním vnímání než o tom, co se domníváš, že poznává někdo druhý.
Jana píše:Pravda je, že dárcem štěstí a blaženosti je sama láska jako Bůh a nic jiného....Ánanda Indů je blaženost lásky, která je Bohem.armin píše:No vždyť to píšu, že to chápeš v souladu s představou o sobě, žiješ to jako skutečnost. To je bohužel časté a pro sebestředné ego normální. Pejorativnost a zpochybňování za tím vidíš ty. Já nic nezpochybňuji ani nehaním. Jen ti ukazuji, jak to probíhá a proč. Nejsi v tomhle ani první ani poslední, naopak, je to velmi časté. To je ta široká cesta, jak o ní mluvul Ježíš.
Miroslave, cituji pouze to, co odpovídá tomu, co poznávám jako pravdivé, skutečné.
Skutečná zkušenost Boží lásky je neosobní a bez ega, proto je to takovým ničím nerušeným štěstím a blažeností.
To, že interpretuješ tohle poznání jako egoistické, může být způsobeno tím, že nejsi schopen plně pochopit vnitřní zkušenost druhého, kterou nemáš nebo proto, že sám vnímáš svět skrz iluzi ega.
Člověk, který je stále silně ovlivněn svým egem, může vidět egoistické tendence i tam, kde nejsou. To, že vidíš ve štěstí a blaženosti pramenící z Boží lásky ego, může vypovídat více o Tvém vlastním vnímání než o tom, co se domníváš, že poznává někdo druhý.
Pro Tebe může být poznání Boží lásky sebestředné a egoistické, a pro toho, kdo ji skutečně poznává, je to neosobní a univerzální zkušenost.
Jana píše:Samo sebou se to může jevit jakkoliv.
Skutečností však je, že pravá láska je osvobozením od všech tužeb a strachů. Je zdrojem moudrosti, kterou sdílejí osvícení učitelé, a tato moudrost je přítomna v každém.
Nádherný den
Miroslave, cituji pouze to, co odpovídá tomu, co poznávám jako pravdivé, skutečné.
Pro Tebe může být poznání Boží lásky sebestředné a egoistické, a pro toho, kdo ji skutečně poznává, je to neosobní a univerzální zkušenost
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 65 návštevníků